4.1 DIRECT MAILING

Cunoastem cat de important este sa aveti o comunicare directa si rapida cu clientii companiei dumneavoastra de aceea venim in intampinare cu serviciul complet de direct mailing prin:

  • productie plicuri si scrisori de intampinare personalizate 
  • productie flayere personalizate 
  • productie diferite materiale promotionale 
  • productie si personalizare PIN mailer 
  • pregatire si trimitere plicuri si colete 
  • managementul bazei de date 
  • expedierea cardului impreuna cu o scrisoare de intampinare si alte materiale de marketing catre clientii finali
  • campanii de marketing

4.2 CALL CENTER:

Complementar productiei de carduri au fost solicitate de catre clientii nostrii si serviciile de call center. Acest serviciu oferit de PROFIX CARD asigura informarea clientilor dumneavoastra cu privire la produs, serviciu, promotii, campanii marketing, alte comenzi.

Avantajele utilizarii serviciului nostru de call-center:

  • costuri reduse cu informare a clientelei 
  • utilizarea corecta a informatiei de catre clienti 
  • raportare procentajului clientilor interesati  
  • confirmare date personale: sex, varsta, studii, locatie, etc.
  • feedbackul clientilor cu privire la produs/serviciu 
  • preluare comenzi 
  • suport telefonic pe durata campaniei

4.3 DATA ENTRY

Orice program de fidelizare necesita popularea acestuia cu datele de interes. Introducerea in baza de date reprezinta o activitate minutioasa care va necesita timpul si concentrarea dumneavoastra.

Pentru a sustine si a completa nevoile dumneavoastra PROFIX CARD ofera si solutia serviciului pregatirii si introducerii bazelor de date. Modalitatea de lucru este sustinuta in conditii de maxima strictete si confidentialitate.

4.4 SMS MARKETING

Publicitatea prin SMS reprezinta o modalitate directa, eficienta si necostisitoare pentru companiile mari si cele mici si mijlocii de crestere a vanzarilor.

Cateva exemple care pot include componenta de SMS intr-o campanie de marketing:

  • lansare de produs 
  • lansare de promotii 
  • campanii informare produs 
  • coduri de participare la un concurs 
  • coduri de activare produse software 
  • notificari pentru statusul facturilor 
  • confirmari de plata

PROFIX CARD sustine acest serviciu datorita impactului direct pe care il are asupra clientelei tinta si mai ales pentru ca folosit in asociere cu celelate produse si servicii:

  • carduri de fidelitate
  • aplicatii personalizate de fidelizare
  • direct mailing
  • call center
  • creeaza platforma puternica de lansare , reanoire sau mentinere a unui brand.